Geri dön | Soru/Cevap anasayfa | Soru sormak istiyorum
 
Anti-Spam filtre seviyesi


http://www.return.com.tr/default.aspx?pid=80&aqid=36268
Spam klasorune dusmus bazı maillerin spam klasorune dusmesini istemiyorum. gelen kutusuna dusmesini istiyorum

http://www.return.com.tr/default.aspx?pid=80&aqid=36269
bazı spam mailler, spam kalsorune dusmuyor gelen kutusuna dusuyor. ne yapmalıyım

http://www.return.com.tr/default.aspx?pid=80&aqid=20471
üye olduğum portallerden ve bankalardan gelen mailler spam klasörüne düşüyor. Ne yapmam gerekir?

http://www.return.com.tr/default.aspx?pid=80&aqid=20470
Çok iyi bir hizmet ama filtre çok yüksek ayarlı. Aşağıdaki mesajınız bile oraya takılmıştı, spamlerin içinden buldum ve aldım e-jett sayfasında. Bizim normal kaynağı belli maillerimiz de takılmıştı. Rutin olanları kabul ederiz genel onay ile ama müşterilerden veya iş için gelecek yeni adresli normal maıller de takılır oraya. Ne önerirsiniz. Bu konuyu çözüp, ayar ile halledersek satın almalıyız, çok yararlı, ama her an e-jett ten ayıklamak imkansız, outlook tan spam silmekten daha zor bir yöntem. Sanırım çözüm bulursunuz ve yararlı olur, kullanırız. Selam ve sevgiler


Geri dön | Soru/Cevap anasayfa | Soru sormak istiyorum
RETURN Bilişim San. Tic. A.Ş. 
    +90 - 312 - 319 00 41
www.e-jett.com     www.arztalep.com     www.ejett.com      Her hakkı saklıdır, ©1998-2007 RETURN Group, ©2003-2007 RETURN Bilişim A.Ş.